Ulica 1. Maja 4, Sežana +386 70 217 157 orders@og-shop.si

Splošni pogoji

O Podjetju:

Naziv: OGS d.o.o.
Naslov: Sežana, Ulica 1.Maja 4, 6210 Sežana

Telefonska številka: 070 217 157
Elektronski naslov: info@og-shop.si
DDV ID: SI48333590
Matična številka: 8914109000

Datum vpisa v sodni register: 13. 7. 2021
Srg. vpisa: 2021/26964
Register: Okrožno sodišče Koper
Datum vpisa v register: 13. 7. 2021
Podjetje je davčni zavezanec!
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 6129 819

Splošni pogoji in uporaba e-trgovine:

Podjetje OGS d. o. o. vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo tehnično vrtnarske opreme, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno.
Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.

Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na povezavi: VKLOPI RAZUM – ZAHTEVAJ RAČUN!

Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR) z vključenim DDV. Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.

Naročilo (nakup):

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrirati. Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno dodatno filtrirati ali poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.
Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.
Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb DODAJ V KOŠARICO.

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb NA BLAGAJNO, kjer se zaključi nakup v treh korakih:

PRVI KORAK – Košarica

V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.
V košarici potrošnik izbere želeno dostavo izdelkov:

  • za Slovenijo je možno izbrati načine dostave: Pošta Slovenije, Prevzem na pošti, Osebni prevzem v podjetju)

V košarici potrošnik izbere način plačila (plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo z bančno kartico). Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb.

DRUGI KORAK- Podatki

Na strani podatki je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.

Pred oddajo naročila lahko uporabnik preveri in po potrebi popravi vse vnesene podatke v zvezi z naročilom, ki mu jih sistem izpiše po uspešni potrditvi vseh predhodnih faz postopka. S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “Potrdi in zaključi nakup” je naročilo oddano.

TRETJI KORAK- Naročilo oddano

Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “PODATKI”. Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na +386 70 217 157 ali na orders@og-shop.si. Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran og-shop.si ali zapusti spletno stran.

Jezik v katerem se sklene naročilo / pogodba: slovenščina.

Pogodba med Družbo in stranko se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko v obliki PDF dokumenta ter se shrani na strežniku Družbe. Stranki je pogodba dostopna na pisno zahtevo.

Zavrnitev naročila:

  • OGS d. o. o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
  • Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

Plačilni pogoji:

Naročeno blago potrošnik po prejemu “povzetka naročila” plača:

  • plačilo po predračunu, ki se izvede na TRR podjetja (bančno nakazilo). Naročilo bo izvedeno po prejemu plačila na TRR podjetja. Za hitrejšo obdelavo lahko potrošnik posreduje kopijo izvršenega plačila na e-naslov.
  • plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).

Prevzem in dostava:

Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan med 10. in 18. uro, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto.

Cena dostave za dostavo s Pošto Slovenije v Sloveniji:

  • Cena dostave do zneska 50,00 eur je 4,00 eur, nad to višino naročila pa je brezplačna.
  • Ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine:
    • pri znesku odkupnine do 96,00 EUR znaša provizija 0,96 EUR
    • pri znesku odkupnine od 96,01 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1% zneska odkupnine
    • pri znesku odkupnine nad 501,00 EUR znaša provizija 5,01 eu

Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo. Pošiljka je poslana preko Pošte Slovenije, kar pomeni, da vam le-to dostavi lokalni poštar.

V primeru, da ste doma vam poštar pri izdaji paketa zaračuna odkupnino.
V primeru, da vas ni doma, poštar v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket.
Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.

Dostava Poštno ležeče s Pošto Slovenije

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na TOČNO DOLOČENO poslovalnico Pošte Slovenija, ki jo izberete z vpisom poštne številke.
Prejemnik pošiljke na dom NE prejme obvestila o čakajoči pošiljki. Točen dan odpošiljanja pošiljke stranka prejme po elektronski pošti. Čas potovanja pošiljke je običajno do 3 dni (najpogosteje 1 dan), pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni (pri prevzemu je potrebno imeti s seboj osebni dokument).

Odstop od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek/ke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki naroči izdelke v spletni trgovini OG Shop (www.og-shop.si), ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki. Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: orders@og-shop.si ali osebno na naslovu trgovine Ulica 1.Maja 4, Sežana.

Potrošnik ima v skladu s 1. odstavkom 43/č člena ZVPot pravico, da prejeto blago vrne v roku 14 dni po sporočilu iz 1. odstavka 43/č člena ZVPot oz. po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.

V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik pa je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14- dnevnega roka za vračilo.

Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na transakcijski račun.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ob vračilu mora potrošnik pošiljki priložiti originalen račun in svoj transakcijski račun.

Blago mora potrošnik vrniti najkasneje v 14 dneh po posredovanem odstopu od pogodbe na naslov OGS d.o.o., Ulica 1.Maja 4, 6210 Sežana, Slovenija.

Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, lahko zahteva vračilo kupnine ali popravilo artikla, če je to mogoče glede na vrsto stvarne napake. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Reklamacije in vračila

Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako, da pošlje izpolnjen Obrazec za reklamacijo, skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja. V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.

Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25 b člen ZVPot).
Stvarna napaka se smatra:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Uveljavljanje stvarne napake se izvaja tako, da kupec o stvarni napaki obvesti og-shop.si na znane kontakte v zakonsko določenem roku, posreduje Obrazec stvarna napaka in hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Nesoglasja in spori

og-shop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
og-shop.si zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb po najboljših močeh.
og-shop.si nima vzpostavljenega posebnega pritožbenega postopka.

V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na telefonski številki +386 70 217 157 ali na elektronskem naslovu orders@og-shop.si vsak delavnik med 10. in 18. uro.

Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen. og-shop.si se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja potrošniških sporov, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonsko ureditvijo Družba ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Garancija in servis:

Podjetje OGS d. o. o. jamči za kakovost blaga z garancijo proizvajalca blaga.

Osnovni pogoji za uveljavitev garancije:

  • Predložitev računa ob uveljavljanju garancije.
  • Praviloma velja garancija eno leto, razen za potrošni material kjer pa garancija ne velja.
  • V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.

Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela …) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

Pravno obvestilo in izjava pri nakupu semen og-shop.si posluje v skladu z Zakoni in v nobenem primeru ne promovira, nagovarja ali spodbuja delovanja v nasprotju z njimi; uporabniki so samostojno odgovorni za svoja početja.

S seznanitvijo in sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja uporabnik hkrati podaja izjavo:

  • sem polnoletna oseba, starejša od 18 let;
  • kupujem semena kot spominek;
  • spominka – semen ne bo uporabil/a za kaljenje, vzgajanje in pridelavo rastline in derivatov rastline;
  • nisem duševno bolna oseba, oseba z začasno duševno motnjo, hujšo duševno zaostalostjo ali v postopku odvajanja odvisnosti ali rehabilitacije;
  • spoštujem nacionalno zakonodajo (Zakon o proizvodnji in prometu s prepovedanimi drogami (UL RS 108-5025/1999), Kazenski zakonik (KZ-1; UL RS 55-2296/2008), Uredba o razvrstitvi prepovedanih drog (UL RS 45-1909/2004), Zakon o semenskem materialu kmetijskih rastlin (UL RS, št. 58/02, 45/04-ZdZPKG, 86/04, 41/09, 32/12, 90/12 – ZdZPVHVVR)) in mednarodno zakonodajo, sem z njo seznanjen/a, nakupa ne opravljam z namenom zavestnega ali eventualnega namena kršitve veljavnih predpisov ter suvereno in samostojno sprejemam odgovornost svoje odločitve o nakupu; zavedajoč se, da kršiteljem grozi zaporna in denarna kazen. Semena se prodajajo v izvirnem pakiranju. Kaljenje semen konoplje in gojenje konoplje je v Republiki Sloveniji in večini držav protizakonita. Podjetje OGS d. o. o. si pridržuje pravico zavrnitve nakupa semen konoplje preko og-shop.si, v primeru tehtnih razlogov, ki bi nakazovali delovanje v nasprotju z vsebino pričujočega Pravnega obvestila, ter da kupcu ne bo podajalo ali posredovalo nobenih informacij o kaljenju semen in pridelku, ker je nezakonito kaliti in semena prodajati za kaljenje v Sloveniji in večini držav EU, zato tega prodajalec ne sme spodbujati.

Varnost osebnih podatkov:

Podjetje OGS d. o. o. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri pošiljanju blaga in za ostalo potrebno komunikacijo. Več si lahko preberite na podstrani varstvo osebnih podatkov.

GDPR:

Z oddajo svojega elektronskega naslova soglašam in strinjam, da se podatki zbrani na spletni strani og-shop.si uporabljajo izključno za potrebe evidenc ter v zvezi z dogodki in obveščanjem v trgovini OGS d.o.o., skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 113/05, 51/07, 67/07, 94/07). Upravljavec pridobljenih podatkov je OGS d.o.o.

Ker nam osebne podatke posredujete prostovoljno, vaših podatkov ne bomo uporabili, obdelali ali jih posredovali tretjim osebam v obsegu, ki presega zakonsko dovoljene okvire ali vaše soglasje.

Vsebina strani:

Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema…